SNEUPERS.NL Inloggen  |   Registreren  |   Help + FAQ      
PLAATS ADVERTENTIE
Zoek in 1762 advertenties

Advertentie

HELP + FAQ (Veelgestelde vragen)

  1. Ik wil graag een advertentie plaatsen. Hoe begin ik?
  2. Wat is Tegoed en hoe kan ik het gebruiken?
  3. Er staat geen goede (Sub)Rubriek bij voor mijn advertentie.
  4. Ik heb mijn advertentie per ongeluk in de verkeerde Rubriek geplaatst. Kan ik dit veranderen?
  5. Ik heb een verkeerde afbeelding bij mijn advertentie geplaatst. Kan ik dit veranderen?
  6. Ik heb een advertentie geplaatst, maar zie hem niet in de lijst staan.
  7. Ik ben mijn Wachtwoord vergeten. Hoe vraag ik dit op?
  8. Kan ik mijn e-mail, Wachtwoord of naam veranderen?
  9. Wordt mijn E-mailadres op andere lijsten geplaatst of voor spam gebruikt?
  10. Kan ik de duur van mijn advertentie verlengen of de inhoud veranderen voordat deze verloopt?
  11. Ik heb mijn item verkocht. Kan ik mijn advertentie verwijderen?
  12. Mijn advertentie is verlopen en niet meer zichtbaar. Kan ik de advertentie opnieuw plaatsen?
  13. Ik wil niet langer gebruik maken van Sneup. Hoe kan ik mij afmelden?
  14. Mijn vraag staat hier niet bij. Hoe kom ik in contact met Sneup?

   1. Ik wil graag een advertentie plaatsen. Hoe begin ik?

Om advertenties te plaatsen, moet je je eerst even registreren. Je kunt daarna direct beginnen met gratis adverteren.
Ben je al geregistreerd? Log dan in met je e-mailadres of gebruikersnaam en je wachtwoord.
Als je ingelogd bent, is je gebruikersmenu bovenin de site zichtbaar.

   2. Wat is Tegoed en hoe kan ik het gebruiken?

Je kunt via Paypal Tegoed aanschaffen waarmee je Toppers kunt plaatsen of andere betaalde opties voor je advertenties kunt instellen zoals een extra lange vertoningsduur. Direct na aanschaf van het Tegoed wordt dit aan je Account toegevoegd. Zie je het Tegoed na je aankoop niet meteen bijgeschreven staan? Log dan even uit- en dan weer in.

   3. Er staat geen goede (Sub)Rubriek bij voor mijn advertentie.

Je kunt eventueel de Rubriek Algemeen gebruiken. Als je toch liever een andere, nog niet vermelde, Rubriek of Subrubriek voor je advertentie wilt, laat het ons dan even weten. Wij maken dan een nieuwe (Sub)Rubriek aan als deze niet in strijd is met ons beleid.

   4. Ik heb mijn advertentie per ongeluk in de verkeerde Rubriek geplaatst. Kan ik dit veranderen?

De advertentie kan alleen door ons in een andere Rubriek worden geplaatst. Laat het ons even weten als je je advertentie in een andere Rubriek wilt plaatsen.

   5. Ik heb een verkeerde afbeelding bij mijn advertentie geplaatst. Kan ik dit veranderen? terug

Ja, je kunt de afbeelding veranderen. Als je de advertentie nog niet hebt geplaatst, zie je op de laatste aanmeldpagina onder de afbeelding Verwijderen staan. Klik daarop. Klik vervolgens op Afbeelding toevoegen om een andere afbeelding voor je advertentie te selecteren.
Als je de advertentie al geplaatst hebt, ga dan als volgt te werk. Als je bent aangemeld ga je naar Mijn advertenties en open je de advertentie waar je een andere afbeelding bij wilt plaatsen. Klik op het icoontje Afbeeldingen in de advertentie. Op de pagina die opent kun je afbeeldingen verwijderen, toevoegen of in een andere volgorde plaatsen. Vergeet niet op Bewaar veranderingen te klikken!

   6. Ik heb een advertentie geplaatst, maar zie 'm niet in de lijst staan. terug

Het kan zijn dat je advertentie direct verwijderd is of on hold staat omdat deze niet aan onze Huisregels voldoet. In het laatste geval ontvang je van ons een e-mail met een verzoek je advertentie aan te passen.

   7. Ik ben mijn Wachtwoord vergeten. Hoe vraag ik dit op? terug

Als je je Wachtwoord vergeten bent, sturen we je een nieuw tijdelijk Wachtwoord. Klik op Wachtwoord vergeten? en we sturen je direct per mail een nieuw Wachtwoord. Meld jezelf met dit tijdelijke wachtwoord aan. Klik vervolgens op Mijn Account (bovenin je gebruikersmenu) om het wachtwoord eventueel aan te passen.

   8. Kan ik mijn e-mail, wachtwoord of naam veranderen? terug

Je kunt je gegevens altijd veranderen door op Mijn Account te klikken (in je gebruikersmenu). Als je echter je E-mailadres verandert, moet dit bevestigd worden. De procedure is hetzelfde als toen je je voor het eerst aanmeldde.

   9. Wordt mijn E-mailadres op andere lijsten geplaatst of voor spam gebruikt? terug

Uiteraard niet! Je e-mailadres is nodig om in te kunnen loggen op Sneup.nl en wordt nimmer doorgegeven of verkocht aan derden. Het vinkje E-mail belangrijke mededelingen bij de registratie op onze advertentiesite is bedoeld om je toe te voegen aan onze E-maillijst. Je zult af en toe een mailtje kunnen ontvangen, bijvoorbeeld over belangrijke wijzigingen op onze site. Daarnaast kunnen wij je e-mailadres bij gelegenheid gebruiken voor marketing campagnes. Dat is nodig om onze site kostendekkend in stand te houden en de mogelijkheid tot gratis adverteren aan te kunnen blijven bieden. Heb je hier geen begrip voor en wil je in het geheel geen mail van Sneup ontvangen? Dan verzoeken we je geen account aan te maken...

10. Kan ik de duur van mijn advertentie verlengen of de inhoud veranderen voordat de advertentie verloopt? terug

Natuurlijk. Je kunt de termijn of tekst van de advertentie altijd veranderen. Als je bent ingelogd, klik dan op Mijn advertenties. Klik daarna op de advertentie die je wilt verlengen of aanpassen. In de advertentie zie je het icoontje Advertentie Bewerken.

11. Ik heb mijn item verkocht. Hoe kan ik de advertentie verwijderen? terug

Als je ingelogd bent, klik je op Mijn advertenties in je gebruikersmenu. Rechts in de lijst kun je klikken op Verwijderen. Je kunt ook in de lijst op de advertentie klikken die je wilt verwijderen. In de advertentie zie je het prullenbak-icoontje. Klik daarop om de advertentie definitief te verwijderen.
Je kunt de advertentie ook tijdelijk uitschakelen. Klik dan in plaats van op Verwijderen op De-activeren. De advertentie is dan niet meer zichtbaar op de site, maar blijft nog wel in onze database. Je kunt de advertentie op elk moment weer activeren door op de link Activeren te klikken.

12. Mijn advertentie is verlopen en niet meer zichtbaar. Kan ik deze opnieuw plaatsen? terug

Jazeker. Als je ingelogd bent, klik je in het gebruikersmenu op Mijn advertenties. Rechts in de lijst kun je op herplaatsen klikken. Je kunt ook op de betreffende advertentie klikken en dan op het icoontje Advertentie Herplaatsen klikken. De advertentie is dan weer zichtbaar en staat bovendien direct bovenaan!

13. Ik wil niet langer gebruik maken van Sneup. Hoe kan ik mij afmelden? terug

Stuur ons een kort berichtje met het verzoek je account te verwijderen via het online Contactformulier. Je account en eventuele advertenties worden dan zo snel mogelijk (vaak nog dezelfde dag) uit ons systeem verwijderd. Je zult dan ook niet langer mail van ons ontvangen.
Er kan nog resterend Tegoed in je account aanwezig zijn of nog niet verwijderde advertenties, dat is de reden waarom je niet zelf je account kunt verwijderen.

14. Mijn vraag staat hier niet bij. Hoe kom ik in contact met Sneup.nl? terug

Gebruik het online Contactformulier om met ons in contact te komen. Wij helpen je graag!



Gratis advertenties plaatsen op Sneupers.nl

Met 10104 gebruikers, 1762 advertenties en meer dan 1 miljoen hits per maand is Sneupers.nl dè snel groeiende gratis advertentiesite.
Advertenties plaatsen - zelfs met een gratis link naar je site mèt mini-afbeelding - èn met Google-Map is in alle rubrieken gratis.
Je kunt tot 10 foto's bij je advertentie laten zien!

Ook gratis adverteren? Schrijf je in en plaats gratis advertenties voor je tweedehands- en nieuwe spullen, producten of dienst op onze vernieuwde marktplaats Sneupers.nl.
Sneupers.nl is nimmer aansprakelijk voor (gevolg) schade die voortvloeit uit geplaatste advertenties.
De pagina die je nu bezoekt maakt deel uit van de vernieuwde versie van Sneupers.nl. Het is mogelijk dat deze website nog niet alle gewenste functionaliteiten biedt.
Sneupers.nl is niet aansprakelijk voor schade die voortvloeit uit fouten in deze vernieuwde versie.